طب قرآنی ، اسلامی ، سنتی و ایرانی

طب سنتی ،طب نوین، طب قرآنی ،طب اسلامی ،نوع تغذیه،گیاهان دارویی، آب درمانی، زالودرمانی ،حجامت ،فصد

طب قرآنی ، اسلامی ، سنتی و ایرانی

طب سنتی ،طب نوین، طب قرآنی ،طب اسلامی ،نوع تغذیه،گیاهان دارویی، آب درمانی، زالودرمانی ،حجامت ،فصد

علیّ (ع) : العلم علمان، علم الادیان و علم الأبدان فبعلم الأدیان حیاة النّفوس و بعلم الأبدان حیاة الأجساد و اعلم انّ الادیان اشرف من الأبدان و حراسة الأدیان أوجب من حراسة الأبدان؛( 2)
امام على (ع) می فرماید: علم بر دو گونه است: علم دین شناسی و علم بدن شناسی . حیات روح به وسیله علم دین، حیات جسد به واسطه علم بدن است، بدان که دین بر جسد شرافت دارد و نگهدارى دین از نگهدارى بدن لازم‏تر است(ترجمه الحکم الزاهره ، انصاری ، ص 49؛ بحارالانوار ، ج1 باب 6 ص220.)

بایگانی
طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۱۹ ب.ظ

۴

"دسیسه های غرب در حوزه تغذیه"،بهداشت وسلامت"

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۱۹ ب.ظ

..."دشمن دونوع برنامه ریزی کرده که یکیش طولانی مدت, یکیش هم کوتاه مدت . هر دو این راه روشروع کرده. بعضی دسیسه هایی که در حوزه تغذیه است از 300 سال پیش شروع کرده است. دشمن شمشیر نمی زند گاهی برنامه ریزی می کند برای 50 سال بعد برای نسل های بعدی.

 اعتقاد یهود بر این است نطفه غیر یهودی نطفه اسب است , یهود نژادش انسان است و بقیه حیوانات فهمیده , میگوید کل حیوانات نفهم و حیوانات فهمیده را برای انسانها آفرید که ما هستیم لذا باید استعمارشان کنیم . این می گوید این حیوانات فهمیده تا سن 40 سالگی به درد ما میخورند در این برهه , مغزشان و توان جسمی شان را برده می کنیم از یک برهه ای به بعد توان جسمی شان را اینقدر کاهش می دهیم که حالا که به درد ما نمی خورد به کار هیچکس نخورند . از 40, 50 سالگی بنشیند روی ویلچر و اینها سود اقتصادی برسانند یعنی روزانه با مصرف قرص و داروی شیمیایی برای ما سود بیاورند ،معتادش می کنیم به قرص, وابستگی ایجاد شده برای متامع اقتصادی است الان آمار داروسازی آمریکا 70% داروهایش گیاهی است... این برای ما جای سؤال است که چرا هرکس مسن است و تا 120 سال عمر می کند از تغذیه خودش استفاده می کند از هیچ مواد کارخانه ای استفاده نمی کند دکتر هم نمی رود و قرص مصرف نمی کند . نگاه میکنی می بینی در روستایی 20 نفر 130 سال عمرشان بود ...چی شده که با پیشرفت علم طب , سن انسانها پایین آمده؟ دشمن شروع کرده به برنامه ریزی کردن و تمام تغذیه ما را مسموم کرده:

آب: کلروفلوراید ریختند در آب , آبها را تبدیل کردند به یک سمهایی که تمام خصوصیات من الماء کلٌّ شیءٍ حیّ را از بین می برد آرام آرام مرض به ما تزریق کردند اینقدر هم تهمت زدند که آب چشمه و آب قناتی که مردم یک عمری مصرف میکردند داشتند میکروب میخوردند حالا ما برای شما آبی درست می کنیم که پاستوریزه پاستوریزه باشه فقط فرقش اینه آنها آب میکروب دار می خوردند 130 سال عمر می کردند شما این آب را می خورید 50 سال عمر می کنید

نمک: قدیم از دریا نمک را میگرفتیم میخوردیم , گفتند نمک یددار میزان یدی که در نمک زدند اینقدر بالاست که الان که 40 سال 50 سالمان است هنوز سرطان نگرفتیم معجزه خداست.

روغن: روغنها را همه دستکاری کردند گفتند کلسترول داره و فلان برای همین است که قدیمی ها روغن حیوانی میخوردند در 100 سالگی می توانستند بیل بزنند امروز همه از این روغنهای نباتی و مایع میخوردند در 40الی 70 سالگی سکته قلبی می کنند ... یا کره گیاهی این را از هیچ گیاهی نمی گیرند ،اینها روغن فاضلاب لندن است ؛ببینید روی کره چی نوشته ،مواد تشکیل دهنده کره گیاه چی هستش. کو اسم گیاهش؟

آبلیمو: آبلیموهای کارخانه ای تنها چیزی که توش نیست لیمو است. اسید سیتریک, اسید استیک+ ویتامین ث. اصلاً شیمیایی کلهم

کنسرو و مواد کارخانه ای: می دانید چرا سالم می ماند برای اینکه مواد شیمیایی ،موادنگهدارنده بهش می زنند  برای چی شیر فلان 6 ماه سالم می ماند برای اینکه دیگه شیر نیست اگر شیر باشه 2 روزه می ترشه خاصیت شیری را ازش میگیرند میشه آب , آب هم 6 ماه می تواند بماند با مواد شیمیایی. تازه گاو اگر گاو خوبی باشه 15 لیتر شیر در روز باید بده چرا گاوهای ما 150 لیتر شیر در روز میدند؟چون مواد غذایی که می ریزند جلوی اینها توش مخمر می ریزند این گاو مست می شه به جای اینکه به اندازه بخورد 10 برابر می خورد یک هورمونیهم بهش تزریق میکنند نمی خوابد . این گاوه هی تند تند شیر میده . این شیر واقعاً شیر است؟؟؟؟پس مواد کارخانه ای ممنوع!!!

مرغ هورمونی:مرغ بدبخت رو نمیذارند بخوابه همینطور نور افکن رو سرش روشنه جلوش هم یک نوار ریل دارد تند تند میخورد صبح تا شب داره میخوره, مرغی که 6 ماه 1سال طول میکشد مرغ شه با هورمون تزریق کردن و تغذیه های عجیب غریب به دو ماه میرسونند اندازه مرغ 6 ماه.این مرغ اصلاً گوشته بدم بچم بخوره قوی شه؟؟؟؟؟؟

بهداشت وسلامت:

نرم کننده : هیچ شامپویی تقویت کننده مو نیست مواد نرم کننده فقط مو را نرم می کند ولی به ریشه مو آسیب می رساند و بوی خوشی هم که تنفس می کنین شیمیایی  اند که  به ریه ضرر می رساند, قبلها صابون زیتون رودبار ،  صابون قهوه ای می زدند هم لطافت داشت هم نرم می کرد ،وقتی قدیما که توحیاط لباس می شستن یه هو بچه داشت گریه میکرد تا رفتی یو برکشتی کلاغ صابونرو می برد ، به خاطر کیفیتش بود به خاطر اینکه خوراکی بود همین الان  برو اون صابونی رو که تو بازار هستش بزار جلوی کلاغ ،اصلانگاش نمی کنه .اینو هم بگم واسه اونایی که می خوان پوستشون نرم وریزش مو نداشته باشن :نشسته حمام ونشسته موها را شانه کنید از صابون زیتون /قهوه ای وگل سرشور استفاده کنید . صورت را روزانه با آب بشویید،صورت را هفتگی با لیف وکف صابون زیتون /قهوه ای بشویید.

چای: خصوصیت  چای سیاه این است که بیشترین میزان سموم را از محیط میگیرد اکسیژن را به هوا می دهد اگر یک روزی فرهنگ بشه به جای چمن وسط بلوار چای بکاریم کلی هوا را تصفیه میکند بعد شما می رین این گیاهی که تمام سموم هوا را گرفته دم می کنینو می خورین!!!! آخه چرا؟چای که عامل سودا ،سودا هم عامل سرطان...

دوغ:اغلب این دوغای کارخانه ای توش ماست نیست پساب کارخانه پنیر+ گاز است

و................

گفته های روازاده


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۵
اسماعیل سیفی

نظرات  (۴)

سلام
مطالب بسیار خوبی بود.
با تشکر
سلام اسی وب خیلی خوبی داری
۱۲ آذر ۹۱ ، ۲۱:۳۹ امین احمدزاده
وبلاگ بسیار مفید و جالبی است .امیدوارم در آینده شاهد وبلاگی خوب و پر محتوا از شما باشیم.باشد به امید روزی که شاهد سلامتی مردم عزیزمان در سراسر این کشور پهناور باشیم.که این ممکن نیست مگر با انجام جهادی به نام اگاهی که این هم با تلاش همه جانبه مردم و همه شما عزیزان صورت خواهد گرفت .انشا الله
با سلام .فکر کنم دیگه مطالبتون یه اپدیتی بخواد.لطفا......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی